ثبت بی واسطه
نظر شما بدون واسطه و مستقیم به دست مدیر واحد انتخابی خواهد رسید
مراحل انجام کار
ارسال پیام
شما یک پیام به مدیر واحد مربوطه ارسال می کنید
دریافت پیام
پیام شما مستقیماٌ و بدون واسطه به دست مدیر واحد انتخابی شما خواهد رسید
پیگیری
موضوع ارسالی شما توسط شخص مدیر واحد یا شخصی که انتخاب می کند تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد و نتیجه توسط شخص مدیر به شما اطلاع داده خواهد شد و از رضایتمندی شما جویا می شود
انتقاد و پیشنهاد | بازخورد
در هر کسب و کاری، فرآیند بازخورد و بهبود بسیار حیاتی است. انتقاد و پیشنهاد های مشتریان نقطه شروعی برای بهبود کیفیت خدمات و محصولات ما هستند. به همین دلیل، صفحه انتقاد و پیشنهاد های سایت ما را به عنوان یک فضای بازخورد مستقیم برای کاربران ایجاد کردهایم تا از نظرات آنها بهرهمند شویم و بهترین خدمات را ارائه دهیم.
انتقاد و پیشنهاد و اهمیت آن:
هدف ما در این کسب و کار رضایتمندی مشتریان است و رضایت مشتری است که بعد از خشنودی خداوند در رونق هر کسب و کاری نتیجه و بازخورد بسیار زیادی خواهد داشت. با توجه به اینکه در هر کسب و کاری مدیران و راه اندازان آن کسب و کار توانایی انجام همه امور را به تنهایی ندارند لاجرم به استخدام نیروهایی هستند که بتوانند به کمک آنها مراحل موفقیت را پیموده و به اهداف خود در آن کسب و کار برسند طبیعی است که هر کسب و کاری در مسیر حرکت خود دارای اشکالات و یا کسری های در مراحل انجام کار می باشد که خطای انسانی و یا سیاست های کلان مجموعه نیز از این امر مستثنا نیستند و اینجاست که اهمیت نظرات شما دوستان و همراهان عزیز جهت بهبود عملکرد مجموعه که در نهایت به دریافت کیفیت بالاتر خدمات با همان هزینه پرداختی به خود شما مشتریان گرامی خواهد شد به ما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. لذا بازخورد و نظرات شما برای مجموعه ما از اهمیت بسیار بالای برخوردار می باشد و به خود برای ایجاد این فضای تعاملی افتخار می کنیم و مفتخر هستیم که بازخورد شما را در این بستر میشنویم.
فرم ارسال انتقاد و پیشنهاد :
فرمی که در بالا برای شما طراحی کردیم یک فرم کاملاً محرمانه است که طبق سیاست های سایت از محرمانگی بالایی در مجموعه ما برخوردار می باشد و تنها کسی که بصورت مستقیم از متن درخواست یا بازخورد شما مطلع می شود مدیر واحد مربوطه می باشد و درصورت نیاز بر حسب صلاحدید خود افرادی را از وجود مشکلی که شما اطلاع دادید مطلع خواهد کرد تا هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب شما در آن موضوع خاص برسیم.
تایید و دریافت بازخورد:
مدیر واحد بعد از دریافت بازخورد با شما تماس می گیرد و شما را از دریافت بازخوردتان مطلع خواهد کرد. اگر در این مرحله نیاز به توضیحی باشد که بشود موضوع را حل کرد شخصاً اقدام به توضیح مورد درخواستی شما خواهد کرد و مسئله را به نحوی که به رضایت شما ختم شود حل خواهد نمود. در غیر این صورت برای شما یک زمان مشخص خواهد کرد بعنوان ددلاین رسیدن به نتیجه و بعد از آن موضوع را پیگیری خواهد کرد تا روزی که با شما وعده شده برای رسیدن به هدف.
تعهد به پاسخگویی:
در این بخش، تعهد میدهیم که به تمام انتقاد و پیشنهاد های کاربران پاسخ خواهیم داد و در صورت نیاز، تغییرات لازم را انجام خواهیم داد.
نتیجه:
صفحه انتقاد و پیشنهاد سایت به عنوان یک فضای بازخورد مستقیم با کاربران، نقش حیاتی در بهبود کیفیت خدمات و محصولات ما دارد. ما به دنبال ایجاد یک فرآیند بازخورد موثر و پایدار هستیم که اطمینان میدهد همه نظرات مشتریان مورد توجه قرار گیرند و بهترین اقدامات برای بهبود کیفیت خدمات انجام شود.