استرداد و مرور قوانین
استرداد و سیاست بازپرداخت ما به مدت 7 روز می باشد. اگر 7 روز از خرید شما گذشته باشد، نمیتوانیم به شما خدمت استرداد کامل یا تعویض ارائه دهیم.
برای انجام بازگشت، محصول شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی که دریافت کردهاید باشد. همچنین باید در بستهبندی اصلی باشد.
تنها زمانی امکان استرداد یا انصراف از سفارش ممکن است که کارت شما در دست طراحی یا چاپ قرار نگرفته باشد.
زمانی کارت شما تعویض می شود که خطایی در طراحی و یا چاپ از طرف بی سی + رخ داده باشد.
موارد غیرقابل استرداد:
- کارت ویزیت چاپ شده
- کارت ویزیت طراحی شده (قابل استرداد با کسر هزینه طراحی)
- کارت ویزیتی که 7 روز از تحویل آن به مشتری گذشته باشد حتی اگر کارت معیوب باشد
نکات مهم
- برای انجام بازگشت، یک رسید یا مدرک خرید لازم است.
- لطفاً اطلاعات خرید خود را به چاپخانه ارسال نکنید.
موارد خاصی وجود دارد که فقط استرداد جزئی انجام میشود:
- عودت مبلغ سفارش برای کارت طراحی شده بعد از کسر هزینه های طراحی
- هر مورد که در شرایط اولیه خود نباشد، آسیب دیده یا بخشهایی از آن از دلایلی به جز خطای ما از دست رفته باشد.
- هر مورد که کمتر از 7 روز از تحویل بدلایل خطای ما بازگشت شود
استرداد
پس از دریافت و بررسی بازگشت شما، یک ایمیل برای شما ارسال میشود تا اطلاع دهد که مورد بازگشت شما دریافت شده است. همچنین از تأیید یا رد اعتبار شما مطلع خواهید شد.
اگر تأیید شود، پس از پردازش امور مالی، مبلغ استرداد شما به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش اولیه پرداخت شما اعمال میشود، در مدت زمان مشخصی.
استردادهای با تاخیر یا گمشده
اگر هنوز استردادی دریافت نکردهاید، ابتدا دوباره حساب بانکی خود را بررسی کنید.
سپس با بانک کارت اعتباریتان تماس بگیرید، ممکن است مدتی زمان ببرد تا استرداد شما به طور رسمی منتشر شود.
سپس با بانک خود تماس بگیرید. اغلب مدتی زمان پردازش لازم است تا یک استرداد منتشر شود.
اگر تمام اینها را انجام دادهاید و هنوز هم استردادی دریافت نکردهاید، لطفاً با ما تماس بگیرید {تماس با ما}.
موارد فروش
تنها هزینه در زمان پرداخت قابل عودت می باشد، و این هزینه عودت داده شده شامل تخفیف های حذف شده یا افزایش قیمت های آتی سایت و یا خارج از فروش ویژه نمی شود.
تعویضات
ما فقط مواردی را که معیوب یا آسیب دیده باشند جایگزین میکنیم. اگر نیاز به تعویض آن برای مورد مشابه دارید، لطفاً یک ایمیل به {تماس با ما} ارسال کنید و محصول خود را به آدرس فیزیکی زیر ارسال کنید: {تماس با ما}.
هدایا
اگر موردی به عنوان هدیه علامتگذاری شده بوده و مستقیماً به شما ارسال شدهاست، شما یک اعتبار هدیه برای ارزش بازگشتی خود دریافت خواهید کرد. بعد از دریافت مورد بازگشتی، یک گواهی هدیه به شما ارسال خواهد شد.
اگر مورد هنگام خرید به عنوان هدیه علامتگذاری نشده بود یا فرد دهنده هدیه سفارش را به شما برای بعداً ارسال کرده بود، ما یک استرداد به فرد دهنده هدیه ارسال خواهیم کرد و او از بازگشت شما مطلع خواهد شد.
بازگشت محموله
برای بازگشت محصول خود، محصول خود را به آدرس فیزیکی زیر ارسال کنید: {تماس با ما}.
شما مسئول پرداخت هزینههای حمل و نقل خود برای بازگشت محصول خود هستید. هزینههای حمل و نقل قابل استرداد نیستند. در صورت دریافت استرداد، هزینه حمل و نقل بازگشتی از استرداد شما کسر خواهد شد.
با توجه به محل اقامت شما، زمانی که ممکن است محصول مبادلهای شما به دستتان برسد متفاوت است.
اگر موارد گران قیمتتری را برمیگردانید، ممکن است در نظر گرفتن یک سرویس حمل و نقل قابل ردیابی یا خرید بیمه حمل و نقل را مد نظر قرار دهید. ما تضمین نمیکنیم که ما محصول بازگشتی شما را دریافت خواهیم کرد.
نیاز به کمک دارید؟
برای پرسشهای مربوط به استرداد و بازگشت، با ما تماس بگیرید {تماس با ما}.